środa, 11 czerwca 2014

Z kapturem

Uwielbiam wzory Eleny Nodel! Projektuje przede wszystkim dla dzieci, a ja wcześniej nie miałam za bardzo komu dziergać. Mój synek na pewno będzie miał nie jeden sweterek wydziergany wg jej wzorów ;) Wielkim plusem jest to, że zawsze jest kilka wersji w jednym wzorze - z kieszeniami lub bez, z kapturem, kołnierzem, golfem czy jeszcze inaczej, rękawy czy kamizelka... Kupując jeden wzór można wydziergać kilka sweterków a każdy będzie inny ;)

Dla synka chciałam coś z kapturem i mój wybór padł na Maritimes. Jeans jest cieńszy niż sugerowana włóczka, ale na lato przewiewna dzianina jest dobrym wyjściem. Dziergałam rozmiar na 12 miesięcy ale z myślą o lecie. Nie chciałam żeby była za mała ;) Wiem, że kieszenie tak małemu dziecku do niczego nie są potrzebne, ale moim zdaniem bardzo dobrze tu pasują i są fajnym akcentem. Zmieniłam odrobinę warkocze boczne, żeby warkocz przedni nie urywał się w połowie - ale to niewielka zmiana.

Pattern: Maritimes by Elena Nodel 
Yarn: Jeans by YarnArt
Needle: 5,00 mm i 4,00 mm

1-blog2


Na razie nie było jeszcze tak ciepło, żeby wyjść w samej kamizelce, ale jako warstwa wierzchnia też pasuje. Jest troszkę prześwitująca niestety.

2 komentarze: